söndag 5 juli 2009

nu 52

Välkommen tillbaka till verkligheten!
Såhär lite mer än två månader sedan senaste inlägget tänkte jag återuppta skrivandet, så gott det går i alla fall.
2 maj blev fantastiskt, Emil Jensen, Skansros samt Hanna Hirisch var alla riktigt bra. Inget att klaga på. Senare på natten träffade jag min andra hälft, blev kär och sedan dess har inget varit sig likt. Det är nog så att min musikaliska nyfikenhet gått bakåt medan livet gått frammåt. Nu tänkte jag att de skulle hinna ifatt varandra.

Jag har även hunnit ta studenten och flytta ifrån Uppsala. Sitter just nu i norrland.

För tillfället utnyttjar jag möjligheten att kopiera låtar från YouTube och peppar inför hösten, då det bär av till Stockholm. Men innan dess ska en Laleh-spelning på PDOL bli av och efter det väntar Emmaboda, Popaganda samt Håkan Hellström på Grönan. Allt ska upplevas med sällskap av Christopher, mannen i mitt liv.




9 maj - Jag och Helena i en park innan Laakso på Strand
Ellens bild


23 maj - Jag och Christopher innan vi samt Veronica och Ellen såg Sound of Arrows på Debaser.
Ellens bild


30maj - i gräset på Popdakar!

1 kommentar: