onsdag 15 juli 2009

nu 53

Jag älskar tajming.
Har kommit in på Södertörns Högskola och inskrivningen är den 17 augusti. Detta gör att jag åker från Svartlå den 16 augusti. Det som är så underbart är att Emil Jensen gör en gratis spelning i Vita Bergs parken den 18 augusti. Jag är så nöjd just nu. Sådär äckligt nöjd och självbelåten, som bara jag kan vara.

Det är nästan så att jag skulle kunna kalla mig själv en myspace-slampa, men även jag har någon form av värdighet. Det spelar ingen roll hur underbar okända, skumma gitarrist-män/gubbar säger att jag är. Jag accepterar inte hur som helst. Jävla smörskitsång. Man måste ju tänka på sitt rykte...




Spenderade helgen i Luleå. Sprang över senaste Röyksopp skivan "Junior" för 97 kr. Tänkte att jag inte köpt en skiva på alltför länge så jag förtjänade att få ge den till mig själv. Dessutom om jag inte minns fel så har jag tidigare skrivit om att jag vill ha den skivan. Har nog iaf nämnt att jag gillar "Girl and the Robot".

Ska vi ta ett snabbt låttips så är Adrian Lux - Can´t Sleep så äckligt bra. Har höga förväntningar på Emmabodaspelningen.

Föresten så börjar de dra ihop sig! Bussbiljetter är beställda och tält är införskaffat. Nu ska man bara rensa bland kläder och annat. Vad man egentligen kommer våga ta med sig. Men det är kärlek och VARANNAN VATTEN! Bilder från Emmaboda 08


Jossan och jag första dagen, fortfarande fina i håret!


Det var så varmt att man dog. Skuggan var en annan värld.


Klass-Camp på natten.


Veronica och jag på Familjen, minns inte så mkt mer än att vi inte stod still en sekund.


Det var kärleksbubblor överallt.


Emmaboda 09 kommer bli ännu bättre. Jag bara vet de!

2 kommentarer:

  1. hahaha, myspace grejen. jag hade fått två mejl idag om hur söt jag var och hur de skulle vilja lära känna mej bättre.. varav ena var från en tjej dessutom. jag tycker verkligen såndär är så jäkla skitkul samtidigt som de är så sjukt irriterande att folk håller på.. jag menar.. vad förväntar sig dom ska hända?

    SvaraRadera
  2. GRATTIS TJEJEN!!! Jag visste väl det! fan Emma du är så bra! jag är sååå avundsjuk, hör du det! du måste visa dina alster när vi ses. Det kommer bli kul!
    Puss

    SvaraRadera