torsdag 12 mars 2009

nu 40

Allt är så omvälvande och på allvar, till hundra procent. Även fast jag känner för att kräkas upp verbala spyor om saker allmänheten inte har att göra med. Så håller jag mig, sväljer och fokuserar på det positiva. Det börjar rulla in lite spelningar som man vill gå på...
AWWW, JAG KAN BÖRJA LEVA IGEN!

18 mars, Tha Baboon Show, Debaser Slussen
Jag och Jossan ska dit, tjalalalala. Debaser är bäst på onsdag och torsdag, då man kan komma in!
4 april, City, Strand
Väntar på svaret ifall det är 18- eller 20årsgräns. Jag älskar myspace. Jag älskar mailfunktionen på myspace.
24 april, Masshysteri och David Sandström, Debaser Slussen.
Ska bara bli medlem i klubben Fritz Corner först, samt tvinga Helena att bli det. Men eftersom hon tycker så mycket om mig så har hon redan lovat de. Indirekt eller direkt eller något kanske. Fast jag kommer missa Anna Järvinen och det svider. Det svider i mitt hjärta.
9 maj, Laakso, Strand.
Jag smsade Ellen nyss och frågade ifall hon ville med. "Vääääääästerbroooon". Nu kan vi sjung "Aussi Girl" tillsammans! Följ med följ med! Det är vår då!

Gårdagskvällen spenderades med Helena på hijazz. Vi blev båda hänföra av hur fantastiskt bra Twiggy Frostbite var live. Är det något band jag rekomenderar att se, så är det dom! När jag vaknade idag var jag trött och hade lite lite ont i huvudet.

Sedan har jag börjat engagera mig i att fota för myspace Sverige. Laddade upp mina bilder från spelningen jag var på med Samtidigt Som. Finns att beskåda här. Imorgon är det musik med Peggy Lejonhjärta på PSL-blogg. Jag längtar redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar