måndag 23 mars 2009

nu 42

Vad jag har försökt att få detta inlägget ur mig. På något sätt har det inte riktigt fungerat. Men en liten sammanfattning kan jag väll få ihop.
Förra onsdagens Baboon Show spelning var bra, de spelade Under your trouses och lovade Jossan att spela Happy Days på Emmaboda. Är nu uppskriven på en lista så jag kommer in på Strand den 4 april för att se City. Ska snart se till att beställa Emil Jensen biljetter. Har börjat gilla Salem Al Fakirs låt Astronaut ganska så skarpt. Troligtvis så följer Jossan mig till String Café på Onsdag för en liten spelning med Gustav Speltz. Jag har införskaffat en ny musiktidning. Riktigt bra måste jag säga! City och Svenska Akademin är klara för Emmaboda. Samt ska jag under hösten läsa en distanskurs på Uppsala Universitet, Rockmusikens Mytologi och Historia. Hej kårlegggg och hej rolig kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar