torsdag 29 januari 2009

nu 16

Massor att skriva om. 
Men borde skriva på religionsuppsatsen.  

Blända har en ny låt, Nico, upplagd på Myspace, dock är favoriten, Utanför, borttagen.
Kluven kan man bara ibland, detta påpekade jag. Fick till svara att den kommer finnas med på Cdn som släpps i vår. Jag hoppar upp och ner, tkr den kan komma nu. Men först är de EP släpp som gäller. Vackert det är vackert ibland!

Samt har jag fått beställa A Camp´s nya skiva, och tidningen betalar. Jag älskar mitt liv.
Nu ska det bara skrapas ihop 1400 tecken. Men är den så bra som jag misstänker kommer det nog gå mycket fint, kanske.

Igår sprang Jossan in i rummet jag befann mig i och berättade en lycklig nyhet. På alla hjärtans dag, den 14 februari kommer Marcus Berg spela på Gula Villan i Sthlm. Vackrare kan de inte bli, om jag får höra I närvaron av, kommer jag börja gråta som ett litet barn.

Alla som gick på Oasis igår var töntar (läs Ellen och Morgan), men jag fick en Oasis pin idag. Det var snällt, tack. Eller så är det jag som är töntigt fattig.

1 kommentar:

  1. De va värt att vara en tönt för!! :D
    och jaa, du är en fattig tönt också!

    SvaraRadera