fredag 30 januari 2009

nu 17

Att Ellen håller med om att jag är en fattig tönt värmer nästan obehagligt mycket.
Dock värmer det inte lika mycket som att sitta på B-klassen web-designs lektion och lyssna på hur vissa inte vill åka flak på studenten med A-klass-människor.
Dock är detta en musikblogg o inte en "har kritiserar vi människor som vi inte vågar se i ögonen"-blogg så jag slutar här och nu.. innan jag blir ful i mun. (här platsar det med en smily) 
:)

BOB HUND TILL EMMABODA! 
För fint för att vara sant.
HELENA - Ska du hänga med?

2 kommentarer:

  1. SKA DU HÄNGA MED - NEJ TACK!

    tyvärr :)
    min fattiga tönt. <3

    SvaraRadera
  2. NEJ TACK!!!! eller egentligen (jo tack, jävligt gärna tack så jävla mycket men det kan jag ju inte skriva för då blir det ju fel ju och jag vet inte)

    SvaraRadera