söndag 11 januari 2009

nu 1

Student eller inte student.
Håller på att skriva en krönika om mina nördtendenser när de kommer till musik.
Om mina tårar jag skulle vilja fälla för att jag inte kan komma in på V-dala nation och njuta av Uppsalas ända vettiga livescen. Jag skulle kunna gråta floder av krokodiltårar, dock känns de mest okunstruktivt och lite töntigt. Men bra att jag kan erkänna de för mig själv.
Nu är det öppet och ute i luften.

För tillfället är jag helt uppöveröronen engagerad i att lyssna på
The Weakerthans - My Favourite Chords
Här framfört av deras frontman, akustiskt, på södra teatern i sthlm.
Hämtat ifrån PSL-blogg, man ska inte krånga till det allt för mycket i sökandet efter bra musik.
Vill inte säga att jag är besatt, men ibland börjar jag tvivla på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar