måndag 9 februari 2009

nu 25

Veckan ser ut på följande vis!

Tisdag.
Ska ta mig en sväng förbi Bengans, har en SKWBN - #4 ep att införskaffa.
Dom var föresten med på PSL-bloggen idag. Sött som socker.

Onsdag.
Popcirkus med Ellen. Jag är peppade inför att få se Jenny Wilson och förhoppningsvis/troligtvis få höra "The Wooden Chair". Ellen är nog ännu mer exaltrad över att se Mando, för 16 gången i ordningen? eller? En tönt är hon i alla fall.
Hinner nog inte förbi Coles Corner som jag vill, får bli nästa gång. Eller det ska bli nästa gång, 11 mars närmare bestämt.

Torsdag
Samtidigt Som, My Darling YOU och Hajen på Debaser Slussen. Till mitt sällskap får jag min andra hälft, Helena, pathospolacken. Är fortfarande orolig för hur hon ska överleva resen hem, med hennes lokalsinne.... Fint som snus kommer det bli. Det har jag i alla fall lovat mig själv.

Fredag
Ännu öppen för förslag..

Lördag.
Alla hjärtans dag och jag kommer spendera den på bästa sätt. Marcus Berg spelar på Gula Villan och jag kommer förhoppningsvis få lyssna till "I närvaron av". Jossan kommer garanterat också att närvara. Sen lite annat löst folk.

Söndag.
Spara pengar kanske.. kanske..


Samt kommer Jenny Wilson - Love and youth anlända i brevlådan under veckan, till ett rimligt pris på 40 kronor. Aw!
Nu, nu, nu, måndagkväll, ska jag byta låtar på mp3n och packa. Samt lyssna på Rickard Jäverling.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag fick lov att räkna nu.. och jag kommer bara på 15 gånger så jaa.. 16:e gången blir de nu! Wihoo!:D
    *stolt tönt*

    HAr skrivit ut biljetterna nu också. :)

    SvaraRadera
  2. jag har dock en känsla av att jag glämt nån spelning jag sett dem på.. :S
    de e så mycket att hålla reda på..

    SvaraRadera