måndag 16 februari 2009

nu 31

Jag lever som mest när jag har panik. När livet är så äcklig intensivt och jag får ont i magen. Då det händer saker och jag inte får vila. Då jag har möjlighet att klaga på att det är för mycket att göra. Förra veckan var på så sätt helt underbar. Att jag ovanpå det inte fick slöa i helgen utan jobba även då, gjorde väll egentligen veckan bara bättre. Kanske blir jag hög på stress.

Blir fortfarande lite lycklig av tanken att Parken kommer spela på kafe 44, precis så jag hinner se honom innan det bär av till norrland. Det kommer bli så fint.

Ångest har jag däremot över att jag har bestämt att inte gå på Popcirksus på onsdag. Får hålla tummarna att Skansros spelar i Sthlm när skivan är släppt OCH att det är 18årsgräns. Det är ifs ganska värdelöst att gå dit, till medborgarplatsens egen cirkus. Men det kanske är min besatthet av att få singeln signerad och möjligheten att stå 2 meter i från dem som ger mig ångest. Eller jo jag vet att det är därför jag har ångest. Fast ångest är kanske lite att överdriva, mer, känslan av att man är lite ledsen.
Denna vecka har börjat intenstivt men kommer sluta i ett lugnare tempo. Det bär i alla fall av till Strand, hornstull, för att se Blända och First Aid Kit imorgon. Sen ska jag se till att få upp lite bilder här. hoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar