fredag 13 februari 2009

nu 29

Svar på kommentar från Ellen:
och jag gick! och gick!
satt på samma stol som sist, då jag var där, på debaser slussen. Det var i maj -08 för att beskåda underverket Andreas Söderstrom/ASSheadspinning records hade skivbolagskväll. Nu var det dags för "Send in the clowns". Luxury hade skivbolagskväll, eller ja nästan i alla fall.

Hajen var riktigt bra. Jag hatar att vara kritisk, men jag kan inte komma på att jag märkte någon skillnad mellan låtarna. Allt blev lite som en stor gröt, men som Jossan skulle säga, ät mer gröt. Till skillnad från riktigt gröt så gillade jag det. Som sagt, hatar att bli gnällig om när det kommer till människors konstärliga kreativitet och integritet. Men gröt, utan att vara grå, julgröt?

My Darling YOU! Korta, intensiva och underbara! Har fått ett fint erbjudande ifrån Luxury för att jag prenumeraranyhetsmailet, ska nog utnyttja det nu, efter att jag hört bandet live.
Samtidigt Som. Åh, Första gången jag sett människor röja på en debaser-spelning. Köpte deras debutskiva efteråt och fick den signerad av samtliga medlemmar. Jag älskar verkligen att vara nörden med penna i handen. hihi, hej kan du signera. Sen köpte jag en väska/påse också, för att den var så snygg. Tror jag ska ha den imorgon, när det bär av till stora staden, igen.
OCH
jag har numera Skansros singel "Vårsol" i min hand. lycka, fast den släpps nästa vecka.
Ser på popcirkus-repris nu, man kan ju egentligen inte njuta av programmet på plats.
Dessutom fick jag en PSL-tshirt på posten idag, snyggare än jag förväntade mig.
Har jobbat för hårt med annat när jag suttit framför datorn, så jag har inte hunnit fixa bilder från onsdag o torsdag. Kanske hinner med det imorgon, kanske.
Sen på kvällen dags för, Marcus Berg.

1 kommentar:

  1. Hoho, jag HAR faktiskt röjt på en debaser spelning! Sug på den du. ;)

    HAha, din lilla nörd. jag är också nörd med penna i handen oftast. De e så kuuul! :D

    SvaraRadera