onsdag 18 februari 2009

nu 34

Ställe, Strand Hornstull.
Band, Frirst Aid Kit och Blända.
Film, Dokumentären Carmen möter Borat
Annat, Varför bara en toalett?

Jättemysig lokal, bra dokumentär film och fin musik. Sammanfattning av gårdagens sysselsättning. First Aid Kit blir bara bättre för varje gång man ser dem live.
Jag har någon sjuk relation till Bländas låt Utanför, vet inte vad det är, men jag älskar den. Även om deras spelning kanske inte var den bästa live upplevelsen jag varit med om. Så fick den mig definitivt att börja se fram emot deras skiva som komma skall, någon gång i framtiden. Sångaren Magnus tackade oss för att vi kom och lyssnade på pisset och sa att märkvärdigare än så här blir det inte. Fast så dåligt var det inte. 



Emmaboda uppdatering:
OKEJ!
Jonathan Johansson, Familjen och The Baboon Show.
Jag har verkligen valt att köpa den billigaste biljetten till den bästa festivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar