onsdag 8 april 2009

nu 44

(Jag har inte en blogg jag har ett liv)

Lördagskvällen var awesome!
Jag hade ont i fötterna från stunden jag satte på mig mina finaste skor. Men det var det värt. Klackarna halkade runt i spilld öl längst fram vid scen och jag upplevde utekvällen som den alltid borde vara. Stand, Hornstull är verkligen så jäkla schysst! Det är 20årsgräns på fredag o lördag, men efter lite myspacemailande med killarna i City, som var förband, så vips stod man på listan (vilket man bara som 18åring blir barnsligt glad över).
Tack Helena, Martina o Hanna för att ni följde med.

Djup sorg har jag drabbats av. Imorgon, Torsdag, så spelar ASS i Stockholm. Jag sitter fast i norrland och kan därmed inte ta mig dit. Jag är förtvivlad inombords. Saknar ord.

och vi kanske ska avsluta med en liten glad nyhet, Grattis Martina på 20årsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar