fredag 10 april 2009

nu 45

Jag har fortfarande sorg. Det är så orättvist. ASS gör verkligen musik som jag älskar. Kollar ständigt hans myspace för att uppdatera mig på spelningar och annat. Vad händer? Jo, när jag spenderar EN VECKA, EN FUCKING VECKA, i norrland, DÅ SPELAR HAN PÅ STRAND! Desstom på en torsdag, DÅ MAN FUCKING KAN KOMMA IN! Jag blir faktiskt knäpp och tycker att alla som var där kan dra åt helvete. Detta är på liv och död.

Samt så är det värdelöst att ha studentskiva den 7 maj. Då man hade kunnat se City på Debaser. Världeöst, mitt liv saknar mening och jag är bitter.

(Dock är jag optimistisk över möjligheten att 2 maj kan bli den bästa dagen/kvällen i mitt liv, rent musikmässigt. Men detta återstår ännu att se. Optimism passar inte i detta inlägg. Jag är förbannad.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar