tisdag 28 april 2009

nu 49

Idag blev jag 150 kronor fattigare. Varför då tänker ni, det vet ni nog tänker jag, Laakso spelar på Strand (åh det undarbara Strand), i Sthlm den 9 maj. Detta ska jag tillsammans med minst Helena och Ellen få bevittna. Det kommer bli så förbannat fint. Så vackert så, AH!

Sen till vidare störningsmoment. Valborg ska firas tillsammans med vänner i Uppsala. För att det är där man firar valborg. Så långt är allt bra. Att Christoper Sander har gratis relaesekalas för hans nya Cd och Audionom spelar på Strand (åh det underbara Strand) just den dagen, är däremot mer än olyckligt. Det är allt annat än fint, det är föbannat irriterande.

Skivhyllan är en enda röra, måste ordna till den en aning. Samt fylla på skivamlingen på nätet. Borde även dra mig förbi myrorna eller röda korset och köpa några tomnma cdfodral. Sen vill jag bli retro och börja göra blandband. Borde man önska sig en Ipod i studentpresent? (där dog blandbanden..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar