onsdag 22 april 2009

nu 47

Nej detta är inte okej. Nu får jag skärpa mig och ta tag i mitt liv. Inte kan det få gå 10 dagar utan att jag hittat något musikrelaterat att skriva om. Alla min tradera fynd har i alla fall hittat till min brevlåda och jag är fattig som en kyrkråtta. Sen övervann glädjen över att kunna få lyssna på Skansros nästa vecka alla pengaproblem i världen. Så nu är deras debutalbum beställt också. Samt så har jag mailat Debaser så jag kan bli uppskriven på listan den 2 maj. Jag har så höga förväntningar på den kvällen. Den kan bli den bästa i mitt liv.

För er som inte lyssnat på Franke så kan jag tipsa om dem! Har lyssnat på skivan "det krävs bara några sprickor för att skapa ett mönster" och den är jäkligt bra. Även texter är fina, så dem ska lusläsas sen. Om jag inte minns del så spelar bandet även på Emmaboda i sommar... nemen vilket sammanträffande!

Håller på att försöka knåpa ihop det sista word-testet för det här läsåret. "Vilken festival är du?" och så ska det bli lite lagom långsökta frågor. Har hittils kommit på den värsta, "Om du var tvungen att stjäla något från Måns Zelmerlöv, vad skulle det vara?". Visst brukar man säga att man ska låta kreativiteten flöda..

SEN DEN STÖRSTA OCH BÄSTA NYHETEN:
kent släpper nytt! JAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAA!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar